الاثنين، 7 مارس 2016

Pitanje: Koja rukija ostavlja jači trag na oboljelog: Kada čovjek sam sebi uči ili kada mu neko drugi uči?

Pitanje: Koja rukija ostavlja jači trag na oboljelog: Kada čovjek sam sebi uči ili kada mu neko drugi uči?
Odgovor: Allah, tebareke ve teala, u svojoj knjizi kaže: "Onaj koji se NEVOLJNIKU, kad mu se obrati, odaziva i koji zlo otklanja.."(en-Neml,62) ( أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ ) Kada čovjek bude iskušan, tada se smatra nevoljnikom i njegova dova će biti iskrena iz srca. Ja sad pričam o sebi. Nekad mi čovjek kaže da mu učim rukiju, pa mu je počnem učiti a mislim o nečemu drugom, nešto mi drugo odvuče pažnju. Pa, moja dova nije kao kod čovjeka koji dovi (traži) a ujedno je i iskušan. Kada čovjek dovi a iskušan je, njegova dova će izlaziti iskreno iz njegovog srca.
(Šejh, dr. Osman el-Hamis, hafizahullah)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق