الخميس، 10 أكتوبر 2024

Gdje su današnji muslimani od ovog

 

Gdje su današnji muslimani od ovog
Spominje se da je jedan muslimanski trgovac stalno upozoravao svog radnika da mušterijama ukaže na mahane robe ako one postoje i da im falš robu prodaje po bagatelnoj cijeni. Jedanput je kroz to mjesto prošla karavana u kojoj je bio i jedan jevrej, pa je on kupio falš robu za 300 dirhema, a da mu radnik nije ukazao na mahanu robe. Kada je vlasnik dućana došao primijetio je da je falš roba prodata, pa je pitao mladića kome ju je prodao, a on mu je rekao da je naišao jedan jevrej i kupio robu za 300 dirhema.
Vlasnik dućana je istog trenutka uzjahao svoga konja i krenuo za karavanom. Tek treći dan je stigao karavanu i tražio jevreja koji je kupio falš robu da mu vrati njegov novac. Zadivljen tim postupkom, jevrej ga je upitao: ”Zašto si to uradio i zašto si tri dana išao za nama da bi mi vratio novac?” Odgovorio je: ”Uradio sam to zbog toga što sam musliman i što je naš Poslanik, a.s., rekao: ‘Ko nas vara nije od nas.’ Tada mu je jevrej rekao: ”Želim ti reći da su i moji dirhemi bili falsifikovani, a evo ja ti sada dajem novih trista dirhema i više od toga, jer svjedočim da nema boga osim Allaha i da je Muhammed a.s., Njegov poslanik.”
Abdussamed Busatlic

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق